.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لنگرود فرماندار جديد خود را شناخت

شمال نيوز: در جلسه شورای اداری این شهرستان کمال محمدبیگی فرماندار جدید لنگرود معرفی و از تلاش‌های عزیز کاظمی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان در مراسم معارفه فرماندار جدید لنگرود با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: اگر چه خون امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در کربلا ریخته شد و پرچم از دست علمدارشان بر زمین افتاد اما از یک‌هزار و ۴۰۰ سال پیش تاکنون پرچم‌های بی‌شماری برافراشته شدند که با الگو گرفتن از مکتب امام حسین (ع) اعلام کردند زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

محمد اکبرزاده ادامه داد: خونی که در راه خداوند ریخته شود خداوند صاحب و مالک آن خون است و تا قیامت می‌جوشد.

وی در ادامه مسئولیت در نظام اسلامی را یک امانت دانست و افزود: امانت به معنای عاریه بودن و نقطه مقابل خیانت است.

این مسئول با اشاره به اینکه امانت را به فردی امین می‌دهند، تصریح کرد: روزی که امانتی به فردی سپرده می‌شود سخت‌ترین روز زندگی وی خواهد بود و جای هیچ شعفی نیست.

وی با بیان اینکه امام عصر (عج) در زمان غیبت خویش مسئولیت را بر عهده فقها و محدثین شیعه سپرده است، اذعان کرد: امروز در غیبت امام عصر (عج) مقام معظم رهبری ولایت فقیه را بر عهده دارند و اطاعت از ایشان طبق قانون شرع و قانون اساسی واجب است.

معاون استاندار گیلان، مدیریت در کشور را بر اثر سه برش ملی، استانی و شهرستانی نامید و یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تا زمان انتخابات هر کس بخواهد غیر از این مسیر برود خیانت کرده است.

وی با بیان اینکه اهداف و مقصد مشخص و معین است، تصریح کرد: کسانی که مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرند باید بدانند راه بسیار سختی در پیش دارند اما می‌توانیم آرمان‌های انقلاب را به ثمر برسانیم و به فضل خداوند دشمنان را ناامید و ناتوان کنیم.

اکبرزاده، خاطرنشان کرد: مدیر در اجرای مدیریت خود سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد که اگر کارها با توسعه پایدار و همه‌جانبه و به دور از قیل و قال انجام گیرد، مشکلات برطرف می‌شود.

وی از مسئولان خواست تا با تلاش و حفظ وحدت خود تمام ظرفیت‌های کشور، استان و شهرستان لنگرود را شکوفا کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : لنگرود , فرماندار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.